ועדת הסחר הפדראלית (FTC - Federal Trade Commission) עדכנה את החוקים לגבי פרסום מוצרים על ידי בלוגרים.
עד היום היה נהוג כי בלוגרים רבים קיבלו מחברות תשלום כספי ו/או מתנות שוות כסף ובתמורה פרסמו את המוצרים של אותן חברות.
לעיתים קרובות הקשר המסחרי בין הבולגר לחברה לא היה ידוע לגולשים.
מאחר והגולשים מסתמכים מאוד על פרסומים באינטרנט, החליטו ב FTC לרענן את ההנחיות בנושא ולדרוש לחשוף את הקשר האמור.
גם ידוענים וחברות מחקר יידרשו לעמוד בחוקים החדשים.
החוקים החדשים יכנסו לתוקף החל מה-1 בדצמבר השנה.
הקנסות לבלוגרים אשר יפרו את החוקים יכולים להגיע עד 11 אלף דולר.
בשנה שעברה הציעה ועדת הסחר הפדראלית
קווים מנחים לפיהם המפרסמים יודיעו ביוזמתם לגולשי האינטרנט האם מתבצע מעקב אחר התנהגותם המקוונת והאם נעשה שימוש במידע הזה על מנת להציג פרסום מפולח ומותאם אישית לגולש.
כך גם שתי
קבוצות צרכנים ביקשו מהוועדה ליצור רשומה אשר תאפשר לגולשים למנוע ממפרסמים לאסוף מידע הנוגע אליהם.
בנוסף, ביקשו הקבוצות, פדרציית הצרכנים של ארה"ב ואיחוד הצרכנים, למנוע איסוף של מידע בריאותי ומידע רגיש אחר על ידי חברות אשר מנהלות עסקים מקוונים, אלא אם כן הגולש הסכים לאיסוף המידע במפורש.