מנכ"ל אתר ביקורות העסקים Yelp הגיב בבלוג של החברה על התביעה הייצוגית האחרונה שהוגשה נגדה וכינה אותה שטותית.
התביעה הייצוגית שהוגשה נגד Yelp מאשימה את האתר ב"מזימה" של מכירת פרסום, וטוענת כי האתר מפרסם ביקורות אוהדות בתמורה לתשלום.
מנכ"ל Yelp, האתר שסיסמתו היא "Real people. Real reviews", טוען כי אין זו הפעם הראשונה שהחברה בראשה הוא עומד מואשמת בכתיבת ביקורות עבור כסף וכי ההאשמות בתביעה הנוכחית מאכזבות לא רק מפני שהן חסרות בסיס, אלא גם מפני שהן מתעלמות מעובדות מוכחות אמפירית בשם תיאוריות קונספירציה.
נגד Yelp נשמעו בעבר ביקורות רבות מצד עסקים וארגוני מדיה, לפיהן האתר מסיר ביקורות בלתי אוהדות של גולשים בתמורה לתשלום. לפני כשנה נחשף בעיתון מקומי בשם East Bay Express News paper סיפורו של עסק קטן, שבעליו טענו כי קיבלו שיחות טלפון חוזרות ונשנות מנציגי Yelp שהציעו להם הסרה של ביקורות בלתי מחמיאות מן האתר, אם ישלמו.
סטופלמן הכחיש מכל וכל את הטענות, וטען כי המפרסמים באתר מקבלים יחס זהה לעסקים שלא מפרסמים בו.
לפני כשנה דיווחנו כאן על תביעת
לשון הרע שהוגשה בארה"ב על-ידי
כירופרקט, כנגד משתמש באתר Yelp שפרסם עליו חוות דעת שלילית. תביעה זו הסתיימה
בהסדר פשרה.