פייסבוק הודיעה על שינויים בדרך הפעולה של קבוצות ברשת.
המאפיינים החדשים מאפשרים לחצי מיליארד החברים ברשת, ליצור קשר עם מעגלים נבחרים של חברים, מה שמאפשר לחשוף תכנים לקליקות מסוימות על פי בחירה.
השינויי אמור לשקף את ההתנהלות החברתית בעולם האמיתי.
השינויים יאפשרו לגולשים שליטה טובה יותר בהגדרות הפרטיות שלהם. באופן כזה גולשים ירגישו יותר בנוח להעלות תמונות ולפרסם תוכן שעד היום נמנעו ממנו בגלל שלא רצו חשיפה כללית.
לאחרונה ספגה הרשת
ביקורות רבות על מדיניות הפרטיות המסובכת שלה, מצד העיתונות וארגוני פרטיות. בעקבות כך הודיע כריס קוקס, מנהל המוצר של פייסבוק, בכנס בניו יורק שהתקיים במאי השנה כי הרשת מתכוונת לפשט משמעותית את הגדרות הפרטיות שלה.
אחד המקרים בהם
הפרה הרשת החברתית פייסבוק את פרטיות המשתמשים שלה, היה כאשר העבירה שמות של גולשים למפרסמים, זאת למרות שעל פי מדיניות הפרטיות שלה היא מתחייבת לא לעשות כך ללא קבלת רשות המשתמש.